-
brąz
-
czarny
- 60
- 96
- 60
- 96
The Chesterfield Brand: Szczerość, integralność i otwartość
Warunki pracy i życia w przemyśle modowym są dla The Chesterfield Brand bardzo ważne, dlatego firma angażuje się w standardy przemysłowe, które charakteryzują się szczerością, integralnością i otwartością. To, że sukces jest możliwy przy tych wartościach, pokazuje szybki rozwój firmy. Firma została założona w 2013 roku i w ciągu zaledwie czterech lat podwoiła swoje magazyny i rozwinęła się do 750 punktów sprzedaży. Obecnie marka jest obecna w 21 krajach z ponad 1.500 punktami sprzedaży. Uważana jest za jedną z najważniejszych marek bagażowych.
Produkty serca na co dzień i w podróży
Wszystkie produkty firmy to towary, których surowce, materiały pomocnicze i robocze zostały pozyskane z poszanowaniem ludzi i natury. Dotyczy to nawet akcesoriów takich jak portfele The Chesterfield Brand czy paski The Chesterfield Brand. A co dopiero mówić o większych produktach bagażowych takich jak plecaki, torby czy walizki.
Torby The Chesterfield Brand
Torby The Chesterfield Brand to eleganccy towarzysze na co dzień, które pasują do tych, którzy wolą klasyczną torbę z wysokiej jakości skóry niż nowoczesną torbę z materiału syntetycznego. Różne torby, mimo swojej kompaktowej wielkości, oferują dobrą przestronność, przy czym zazwyczaj mają tylko kilka przegródek. Wyjątek stanowią torby aktówkowe The Chesterfield Brand, które oferują różne przegrody na kable, karty kredytowe, długopisy i inne podobne przedmioty. Nadają się doskonale dla biznesmenów. Oprócz wymienionych toreb The Chesterfield Brand dostępne są także torby na pasek. Pomimo swojej niewielkiej wielkości, torby te są niezwykle praktyczne, ponieważ są bezstopniowo regulowane i łatwo je schować.
Plecaki The Chesterfield Brand
Jeśli zdecydujesz się na plecak The Chesterfield Brand, otrzymasz również wysokiej jakości produkt skórzany. Jak można się spodziewać, design nie różni się zbytnio od toreb The Chesterfield Brand. Prawie każdy plecak The Chesterfield Brand wyposażony jest w kieszeń na laptopa, w której możesz bezpiecznie transportować urządzenie. Inne cechy to przestronna główna komora oraz dodatkowe kieszonki na drobne przedmioty, takie jak smartfon. Pod względem designu plecaki są, jak inne produkty firmy, dosyć vintage.
Portfele The Chesterfield Brand
Eleganckie i minimalistyczne portfele z ochroną RFID. To bardzo trafny opis tego, czego można oczekiwać od portfeli tej marki. Dostępny jest szeroki wybór portfeli damskich, męskich oraz unisex. Większość z nich utrzymana jest w odcieniach beżu, brązu lub czerni. Są także portfele w czerwonej lub białej skórze. Oprócz przegródek na monety, dostępne są także miejsca na karty kredytowe. Ich liczba różni się w zależności od portfela. Niektóre mają tylko sześć przegródek na karty, inne oferują ich nawet dwa razy więcej.
Paski The Chesterfield Brand
Wysokiej jakości skórzane paski to dla wielu z nas prawdziwe wyrażenie mody. Dlatego dobra selekcja pasków w firmie The Chesterfield Brand jest niezbędna. Eleganckie paski są bardzo uniwersalne i pasują do każdego wyglądu. W razie potrzeby design można zmienić dzięki wymiennej klamrze, co zapewnia dodatkową elastyczność. Większość pasków dostępna jest w trzech do czterech różnych rozmiarach. W kwestii kolorów dominują typowe kolory skórzane. Paski z barwionej skóry są raczej rzadkością.
Wielka fascynacja skórą
Firma ma wielką fascynację skórą, co nie jest zaskoczeniem, biorąc pod uwagę asortyment. Znaczna część produktów w pełni lub częściowo wykonana jest ze skóry. Używana jest głównie skóra Cow Wax Pull Up, pochodząca od krów, o miękkiej, elastycznej strukturze. Żadna krowa nie została zabita specjalnie dla tej skóry. Obróbka skóry odbywa się wyłącznie w fabrykach certyfikowanych SA8000 i/lub SEDEX. Dwie inne marki, które oferują wysokiej jakości produkty skórzane, to Greenburry oraz Greenland Nature. Obie firmy pochodzą z Niemiec, więc masz pewność, że produkty te cechują się doskonałą obróbką.
Wzorowe zarządzanie zrównoważonym rozwojem
Wiele firm określa siebie jako zrównoważone, ale nie wszystkie wykazują to poprzez konkretne działania. The Chesterfield Brand jest inna. Faktycznie produkcja wyrobów skórzanych w Indiach została wstrzymana na okres 10 lat, ponieważ fabryki nie spełniały etycznych wymagań firmy. Dopiero po rozwiązaniu tego problemu i zapewnieniu stabilnych warunków pracy firma wróciła do miejsca produkcji. Inne działania z zakresu zrównoważonego rozwoju, które zasługują na uwagę, to:
- Segregacja odpadów w dziale logistyki
- Autonomiczna siedziba z 130 panelami słonecznymi
- Cała flota pojazdów hybrydowych
- Produkcja w certyfikowanych fabrykach
- Zrównoważony karton jako materiał opakowaniowy
- Naprawy w ramach programu Second Chance
- Zmniejszenie emisji CO₂
Dzięki wszystkim tym działaniom, zarządzanie zrównoważonym rozwojem firmy jest wzorcowe pod każdym względem. Wiele innych firm bagażowych może się od niej uczyć.