-
beżowy
-
biały
-
brąz
-
czarny
-
czerwony
-
liliowy
-
niebieski
-
pomarańczowy
-
różowy
-
srebrny
-
szary
-
zielony
-
złoty
-
żółty
- 60
- 96















- 60
- 96
Tom Tailor Denim – miejskie trendy dla młodszej grupy docelowej
Tom Tailor został założony w 1962 roku, początkowo nosił nazwę HENKE & CO i koncentrował się na sprzedaży indyjskich ręczników frotte. Dopiero w 1979 roku firma zmieniła nazwę na Tom Tailor. Od tego czasu firma wprowadziła szereg własnych marek mających na celu dotarcie do różnych grup docelowych. Jedną z tych marek jest Tom Tailor Denim, założona w 2007 roku, znana również jako TT Denim. Łączy ona kulturę młodzieżową z miejskimi trendami, aby oferować młodym ludziom i młodym dorosłym modową platformę.
Odzież to tylko część oferty
Podobnie jak Tom Tailor, głównym celem Tom Tailor Denim jest odzież różnego rodzaju. Marka produkuje odzież dla kobiet, mężczyzn i dzieci, w tym:
- Koszule
- Sukienki
- Jeansy
- Kurtki
- T-shirty
Oczywiście, to nie oznacza, że oferta nie obejmuje innych produktów. W rzeczywistości oferowane są produkty z różnych kategorii . Niektóre z nich to:
- Paski
- Szale
- Biżuteria
- Buty
- Torebki
W ten sposób Tom Tailor Denim działa również w branży bagażowej. Choć nie oferuje dużych walizek, to przynajmniej wybór torebek Tom Tailor Denim jest imponujący. Wybierając na przykład torebkę na ramię Tom Tailor Denim, otrzymujesz produkt wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak dżins, skóra lub wiskoza, który jest jednocześnie wygodny, casualowy i modny. To samo dotyczy torebek na ramię Tom Tailor Denim. Wszystkie one spełniają wysokie standardy jakości.
Torebki Tom Tailor Denim
W przypadku torebek TT Denim od razu widać, że nie mają one jednolitego stylu. Choć wszystkie są skierowane do młodszej grupy docelowej, to projekt, wybór kolorów i wzorów różnią się znacznie. Na przykład, dostępne są torebki Tom Tailor Denim w dyskretnych odcieniach szarości i czerni, a także w jaskrawych kolorach, takich jak żółty i czerwony. Ponieważ TT Denim oferuje wyłącznie przystępne cenowo torebki, są one dostępne dla młodych ludzi o różnych budżetach.
BE PART jako wizja zrównoważonego świata mody
Zaledwie kilka marek modowych ma tak jasną wizję przyszłości jak Tom Tailor. Firma chce stworzyć zrównoważony świat mody, który opiera się na bardziej świadomym myśleniu. Świadome oznacza tutaj dostrzeganie potrzeb zarówno ludzi, jak i środowiska. W tym celu Tom Tailor uruchomił kampanię BE PART. BE PART to kampania z różnymi działaniami na rzecz większej zrównoważoności. Jako marka należąca do Tom Tailor, TT Denim jest częścią tej kampanii. Podobną marką, oferującą produkty porównywalne z Tom Tailor Denim, która również angażuje się w zrównoważony rozwój, jest Calvin Klein Jeans. Inne ważne tematy firmy to różnorodność i inkluzja.
BE PART of better
W ramach BE PART of better, Tom Tailor Denim stawia na lepsze materiały. Lepsze oznacza tutaj, że szkodliwe dla środowiska materiały są zastępowane zrównoważonymi alternatywami . W przypadku tych alternatyw duży nacisk kładzie się na takie aspekty, jak warunki pracy, chemikalia, zużycie energii, użytkowanie ziemi i marnowanie wody. Materiałem, który zyskuje na popularności w TT Denim, jest bawełna organiczna. Jest to jeden z najbardziej przyjaznych skórze materiałów, wolny od chemikaliów i organizmów modyfikowanych genetycznie.
BE PART of fair
Wykorzystywanie ludzi jest wciąż normą w wielu częściach świata. BE PART of fair ma przeciwdziałać temu, promując równość, prawa człowieka i bezpieczne warunki pracy . To społeczna odpowiedzialność każdego przedsiębiorstwa, aby zapewnić dobrobyt swoich pracowników na każdym etapie łańcucha wartości.
BE PART of less
Czasami mniej oznacza więcej i właśnie dlatego istnieją inicjatywy takie jak BE PART of less. BE PART of less ma na celu zminimalizowanie zużycia wody przy produkcji bagażu, odzieży i innych produktów. Do tej pory tradycyjnie wyprodukowanie jednej pary jeansów wymagało zużycia do 3000 litrów wody. Z biegiem czasu to się zmieni dzięki bawełnie organicznej. Bawełna organiczna zużywa o 62% mniej energii i o 88% mniej wody. To już spory postęp.