na górę

Serwis i pomoc

Moje zamówienie

  • Jaki jest status mojego zamówienia?
    Prosimy o zalogowanie się na twoje konto klienta. Jeśli zamawiałeś jako gość, niestety nie jest to możliwe. 
    W każdym przypadku potwierdzenie zamówienia, jak również potwierdzenie wysyłki zostanie wysłane do Ciebie e-mailem.
  • Czy mogę zamówić tylko online, czy są inne możliwości?
    Zamówienia muszą być złożone online.
  • Czy mogę samodzielnie anulować zamówienie?
    Niestety, nie jest to możliwe z przyczyn technicznych. Prosimy o kontakt pisemny lub telefoniczny z naszym działem obsługi klienta.
  • Czy mogę zmienić moje zamówienie?

    Niezwłocznie przystępujemy do realizacji zamówienia, co oznacza, że nie możemy wprowadzić żadnych zmian po jego potwierdzeniu. W krótkim czasie po potwierdzeniu zamówienia możesz je anulować i złożyć nowe. 

    Jeśli zapomniałeś pewnych informacji, takich jak numer telefonu lub dodatkowe dane adresowe, możemy je poprawić.
  • Jak mogę otrzymać zwrot pieniędzy, jeśli zwrócę przedmiot?
    Zwroty są dokonywane przy użyciu tej samej metody płatności, którą wybrałeś podczas składania zamówienia.

Nie znalazłeś właściwej odpowiedzi? Napisz do nas!

Napisz do nas wiadomość
poprzednia strona
Ajax-Loader Image