na górę

Serwis i pomoc

Reklamacja

  • Czy masz reklamację na jakiś przedmiot?
    Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, wysyłając e-mail na adres service@bagage24.nl, podając numer zamówienia lub faktury oraz zdjęcia usterki.
    Państwa wniosek zostanie rozpatrzony w możliwie najkrótszym czasie.
  • Czy otrzymałeś wadliwy lub niekompletny towar?

    Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta wysyłając zdjęcia na adres service@bagaze.pl.

  • Czy oferujecie rabat na małe uszkodzenia?
    W zależności od rodzaju wady/uszkodzenia możemy oczywiście zaoferować Państwu rabat na dany artykuł. W tym celu prosimy o przesłanie zdjęć wady pocztą elektroniczną na adres service@bagaze.pl.
  • Jak długi jest okres gwarancji?
    W Niemczech obowiązuje zasadniczo dwuletnia gwarancja prawna.
    W ciągu pierwszych sześciu miesięcy ciężar dowodu spoczywa na sprzedawcy, po tym czasie przechodzi na kupującego.
    Jeśli producent oferuje oddzielną lub rozszerzoną gwarancję, to oczywiście ma ona również zastosowanie.

Nie znalazłeś właściwej odpowiedzi? Napisz do nas!

Napisz do nas wiadomość
poprzednia strona
Ajax-Loader Image